GameSystem to bardzo zaawansowana aplikacja, służąca do tworzenia gier tekstowych. Jest w wersji całkiem funkcjonalnej, poza nielicznymi błędami w odtwarzaczu gier wszystko działa. Do zestawu dołączam skleconą na szybko grę "Kryształowa Komnata" prezentującą próbkę możliwości GameSystemu.
GameSystem obsługuje szereg formatów multimedialnych (w tym animowane GIFy, muzykę MIDI i WAV), pozwala na zarządzanie zebranymi w grze przedmiotami, umożliwia również szyfrowanie plików źródłowych (w celu ukrycia drogi do rozwiązania). Ciekawostką jest autorski system kompresji JPGów, używanych jako skórki dla odtwarzacza, ściskający kilkanaście grafik do łącznego rozmiaru kilkunastu KB. Całość została napisana w Delphi 6, źródła zapewne udostępnię na licencji GPL, bo sam nie mam już czasu rozwijać GameSystemu.
Aplikacja była tworzona dla systemu Windows 98, stąd też wszelkie dziwactwa interfejsu wynikają z niekompatybilności z XP/Vistą (anomalia w wyglądzie nie wpływają na szczęście na funkcjonalność). Część GameSystemu odpowiedzialna za odtwarzanie gier czuje się nieco zagubiona nie widząc w pobliżu poczciwego Win98, ma w związku z tym tendencje do pokazywania przycisków, które powinny pozostać niewidzialne.